Pastorn tar sig an helgen!

Fredag, och nu sparkar helgen igång igen.. fick precis en skön låt från lammet, united nations,  Where gonna make it.. skön att sittta och gunga till när man skriver i bloggen lite här. Lammet har precis lärt sig göra diagram visar det sig.. för jag får diagram över allt möjligt nu! Underbart!

Så vad bjuder helgen på då.. ska förbi rekryteringsfirman jag hjälper med lite upphandlingar i eftermiddag, de lämnade in en igår vi hade smällt ihop, och på måndag är nästa deadline. Där några timmar, sen lär jag landa i humlan eller så för att softa lite med Olosf, nån polare till han och nån bira eller två (kanske var ölen som var hans polare? kommer inte ihåg vad han sa)

Ikväll bubblade Olosf om fest, kan bli skoj, tydligen nånstans på söder.. jag vet vart söder ligger, ;-) och i morgon bubblar Tex om en tour it till Huddinge.. Det är ännu större, jag ska få pastorisera hans polare!


Sol sol sol! Då blir det alltid galna dagar! Och jag är redo!


Kommentarer
Postat av: Linda

Pastorns helg består av rabiata partys!!!!!! Och lammets helg består av rabiat uppsatsskrivande.. skillnaderna är enorma =(

Postat av: Kanin 3,5

Det är därför Pastorn är Pastorn och lammet är lammet!

2006-05-05 @ 10:16:53
URL: http://revgille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback