HALLELUJAH!

Fan vad skönt! Ett gäng finska monsterrockare med en gammal 80-talsrocklåt vann melodifestivalen, eller som mina favoriter, litauten, skulle sagt, we are the winners of eurovision.. vad hände med Carola? Allt som kvällspressen gastat om att Carolar är nere i Athen och promotar och inte kommer gå i samma fälla som Martin Stenmarck verkar vart bullshit som bara den. Grekerna gav oss 0.. i år igen.. skulle man kunna säga.

Sitter i Helsingborg och leker med tangenterna nu, var en sväng i lund idag och checkade in karnvevalen.. Känns som om hälften av ekipagen var som Carola, har hört det förut, har sett det förut, säkra på att ni haft tillräcklig tid att förbereda er? För det känns amatörmässigt. Lund ja, hängde lite med Lammet och D men mest med lammets gamla ragg Göttis.. sen en promenad runt stan, (det finns ett internetkafe i lund, men ingenstans du kan skriva ut.. om du vill det). Drog sen hem till HBG igen, tog en öl på stan innan jag gled upp och kolla på melodifestivalen med min svåger, hans mamma och grymt mycket öl. Melodifestivalen blir bra av öl.

Sådärja, nu är det sängdags, är det nåt den här dagen har lärt mig så är det att jag inte är student längre, och inte direkt längtar tillbaks till den tiden. Att det regnade idag lär ha hjälpt till lite! Gissar jag!

En full pastor en sen natt i en sydlig stad.

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Nytänkande retro, det slår det mesta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback