Galen Fredag!

har jag använt den rubriken förut nån gång? Alla fredagar verkar galna numera!

Satt några timmar på jobbet igår innan jag mötte upp Olosf och Erika i Humlan. Olosf hade fixat vin, sallad och filt, Erika lite bröd, och jag kom med det viktigaste, jordgubbar, sprite och isbitar!

Trelitaren gick nästan åt på oss tre innan vi drog oss från parken strax innan 18 rycket. Hem, ta en dusch, ladda batterierna innan jag tog min lilla påse och gled över till Olosf för en drink innan vi cruisade över västerbron till Therese! Festen hos Therese var skum, när vi glider in där sitter det 10 tjejer i lägenheten, och vi är ensamma killar.  Sånt gillar Pastorn och Olosf! Tio minuter senare var lyan full av killar! Söder är märligt.Vart tog tjejerna vägen? Jag satt och snacka med en tjej i soffan, hon drog ut för att röka, sen kom hon aldrig tillbaks, och ingen verkar ta någon notis om det!  Sånt kan ju bara hända på söder. Twilight zone!

Nåväl, efter en del dividerande styrde vi kosan mot Soap Bar (surprice va?). På tunnelbanan in mot stan så hittade Olosf sin kusin också! Komplett med fotboll, haschtomteluva och en polare med kraftig benstomme! Kul att få träffa Olosf släkt sådär!

Soap bjöd som vanligt på en del pikanta detaljer, vi lyckades (såklart) hamna på
bild också (jasså? det är en bild på två tjejer, men vem är det som tittar fram därbakom då? Och vem är killen som tittar in från kanten?) Tycker ni inte den var så fin så kolla den här då.... Bättre va?

Nåväl allt har ett slut, och eftersom vi inte käkat nåt sen pastasalladen på eftermiddagen så drog vi iväg vid tvårycket till McD för en nattmacka... därefter till BMB, som mer eller mindre var dött.. vad är det som händer i stan? Vi gav det en timme innan vi luffsade hemåt i natten....

sådärja, äntligen lördag, och ikväll säger ryktet Huddinge! det, mina vänner, är stort, jo ärligt, Huddinge är rätt stort...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar inte alls att ni ska till huddinge!!!! Vad ska ni dit å göra? Kom till oxid ikväll senast 23:30 annars!!!!!!!!!!

2006-05-06 @ 16:25:12
Postat av: pastorn

åå Lammet tar ansvar! Vad härligt! Varför just inna 23:30? Vad händer sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback