Förtjänat dom!

Här är dom, Norra Europas stekigaste solbrilor, och jag har för fan förtjänat dom! Det är inga glasögon man bara går att köper, det är glasögon man förjänar! Fett! Förtjänat dom!

Vilken dag det blev! Träffade Lammet för att käka lunch.. det var så det började.. en grym shoppingorgie. Lammet köpte hudkrämer, jag kontrade med brillor (jag har FÖRJÄNAT dom) Lammet tog bollen och köpte smycken, jag ville inte vara sämre och blev ägare till en ny hatt, därefter försökte jag ta ledningen med en ny sommarjacka, då gick lammet in och dödade matchen genom att köpa en skinnpaj av gammalt hederligt snitt.  Att sen lammet redan innan vi sågs fyndat ett par skor gjorde ju inte saken sämre. Jag var utshoppad!

Det har regnat idag.. märkte det när jag gled över västerbron.. då kom det.. himlen öppnade sig och syndafloden kom ner på mig, och mina stekiga solglasögon och min nya jacka.. men vad brydde jag mig om det, jag blev blöt, hade coola solglasögon, jag blev blöt och hade cool jacka.. typ.. såg ut som en våt katt när jag äntrade lyan efter att ha vandrat runt halva stan...

Måste bara berätta lite om lammets och min tripp hem till sthlm igår.. nä förresten, det finns inget att berätta.. vi konstaterade kort att vi är världens bästa roadtripkonstellation, och att " Jerry Willams "It started with a love affair" för alltid är veckans låt!

Kommentarer
Postat av: Olosfsfsfsf!!

Jag känner mig smått utelämnad i den ultimata roadtrip-konstellationen.. men vad gör väl det?? Så länge jag får köra bortamecth hemma hos pastorn ikväll så är jag nöjd..

2006-05-24 @ 20:30:04
Postat av: Anneli

Spelar ingen roll hur många plagg och trasor du shoppat. Du behöver ju inga kläder alls eftersom bakom dessa ögon blir du den absolut glödhetaste killen i stan i sommar. man får passa sig..... Vi ses snart!!!!

2006-05-25 @ 11:46:10
Postat av: Linda

Gud gav Elvis-solglasögonen till Pastorn och det blev kväll och han gick ut och ägde!!!!

2006-05-26 @ 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback