ELVIS!

ELVIS! 
En stor grej har hänt! Lammet har gett sig in i karaokesvängen, vart på fest och sjungit Elvis klassiker, in the ghetto.. Själv har jag en pinsam bakgrund som elviskopia på en julfest på mitt förra jobb.. Eftersom vi som jobbade där bestod av två killar (jag och VD´n) och 21 medelålders, frånskilda damer, så blev det självklart succé! Som mikrofon använde jag en stämpel!  Och nu är Lammet där! I träsket! I ghettot! Härligt! Nu ska vi få  henne att gå igång på dom andra klassikerna också! Jailhouse rock, Teddybear, That´s alright mama, och även den las vegas smäktande Suspicious minds! Bring em on!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns ingen anledning att inte kommentera detta inlägg än en gång med klassikern...

As the snow flies
On a cold and gray Chicago mornin'
A poor little baby child is born
In the ghetto
And his mama cries
'cause if there's one thing that she don't need
it's another hungry mouth to feed
In the ghetto

2006-05-05 @ 10:13:45
Postat av: Crocket

Kungen lever! Och det gör för övrigt Bare Naked Ladies också!

2006-05-05 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback