Vilken dag!!!

jobba, träffa karriärcoachen, träna, knalla hemmåt.. och så till råga på allt en middag med Tex! Och det blev inte Tex Mex om ni tror det! Närå, italienskt skulle det vara! grymt vad den killen kan spilla! :-) Och på fina tröjan också! haha

Och inte är dagen över för det! Nehedå, just nu så tvättar jag! ååå vad det är kul! Varför är det så kul att tvätta? Ser redan fram emot att ta hand om tvätten sen... För er med ironiradarn påslaget så borde den gett utslag vid det här laget! 

 
 
Det finns ett band som heter goretex. Trodde jag skulle dö när jag hörde det. Goretex spelar självklart hiphhop... och just det ja.. killen på bilden är cool gangsterrappare och kallar sig goretex! Snacka om vattentätt alibi!

Just nu sitter förövrigt Tex på min scen och försöker komma på hur man skickar sms med mobilen! Killen är verkligen på väg in på 2000 talet! Rocknrolla ayatolla!





Kommentarer
Postat av: TEX

Jag spillde inte... Det var en skenmanöver! Jag fick dock offra min fina tröja, så jag hoppas - att du innan du skickar iväg dina plagg till Eritrea - kan ha Tex i åtanke!

Å tid för bekännelse nu Pastorn! Vad är du mest fascinerad av, 40- eller 60-gradersprogrammet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback