Vad utsätter man sig inte för?

Så var man igång igen då! Trött som en influensasjuk vigg kom jag hem från jobbet för två timmar sen. Intar mat, kör en powernap på soffan, hoppar in i duschen och står man då här och stryker en skjorta till kvällen med en rykande espresso bredvid sig...

Har funderat då och då på om min kropp och jag lever i parallella universum.. undrar vad kroppen tänker då? 
  -Men va fan, får man aldrig vila? ska den djäveln pumpa in koffein igen? Borde inte han krypa ner i lådan och sova? Och sprit också! Vad fan! Jag har väl inte gjort nåt?

Dessutom ser jag ut som Aya, one eye red idag också. Vaknade upp med högerögat rött som fan i morse. Så idag blev det glasögon på jobbet för första gången på två år eller så. Stort!'

Apropå jobbet, vi hade ett litet möte på enheten idag då enheten fick höra att jag ska sluta... inte en dag för tidigt, mötet alltså, jag går ju ner i arbetstid på måndag! Jojo, den lilla myndigheten har ju inte direkt gjort sig känd för att vara snabb i vändningarna. Bara det att det tagit närmare fyra månader sen jag och chefen började prata om det här... Utmynna i ett A4 typ, skulle kunna snotts ihop över en kaffe typ.

Som sagt, fest ikväll, bara att väcka festandarna till liv! nu kör vi! Tony! here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback