Shoppsugen

Fan alltså, jag är grymt shoppingsugen, sprang runt halva lunchen och kollade efter en skidhjälm. Har inte haft nån sen jag var tio,då en gul, skön Jofahjälm... Börjar kännas att jag kan ha nytta av det jag petat in i huvet under åren, så lika bra att skydda skallen. Och jo förresten, jofahjälmarna finns fortfarande, dock inte lika cool, gul med fartränder som min gamla bula! Grymt svårt dock att hitta en hjälm som är
1. snygg
2. bekväm
3. finns i min storlek
4. har rätt pris
Kort sagt, det är himla utplockat, får se om jag drar förbi länna ikväll eller nåt och kollar in hjälmarna därute. Alternativet är ju att strunta i hjälm den här gången också, eller köpa en i fjällen.

Börjar fundera på vad jag ska göra om några veckor när jag mer eller mindre slutar jobba med full lön. Lära mig nåt nytt kanske? Eller köpa en fet tv att titta på hela dan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback