Så då var man med i matchen då!

Trots att snön ligger vit på marken så känner man att våren är på gång! Läge att äntligen få säga det jag alltid velat säga, göra det jag alltid velat göra och skriva det jag aldrig haft tid för att skriva. Läge att blogga således!

Det är en hel vecka efter min 33e födelsedag, så det här ska nog gå bra ska ni se! Dubbeltrean firades med en riktigt bra fest hemma i lägenheten. 20 personer på 30 kvadrat kan ju inte bli annat än bra. Scenen var full av dansare, och hallen var full av skor. Någon annan som var full var tydligen Linda.. åtminstone om man ska tro hennes blogg.. nästan pinsamt ju!

Sådärja, då har man börjat då! nu ska jag dra iväg och ta en öl eller fem med Mats!

Välkommen hit förresten!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback