Pastorn är materialist

  1. En 32 tums LCD tv... har ögonen på en skön samsung som jag är sugen på.. frågan är bara varför jag snöat in på den? Den kostar ju några tusen mer än vissa andra...
  2. En extern hårddisk.. minst 250 gigg... hur kommer det sig att alla hårddiskar är antingen fulla eller tomma? Ska det egentligen vara så grymt svårt att rensa ut en hårddisk? Ja tydligen.
  3. Borde skaffa en ny burk, med windows media center typ, eller en ny dvd och hårddiskinspelare, känns som det skulle passa fint till punkt 1...
  4. Ett nytt jobb måste jag ju ha, slutar ju jobba snart, och även om jag har lön till i november så skulle ett nytt jobb ganska omgående kunna lösa en del av mina shoppingplaner..
  5. Saker saker saker.. fast egentligen borde jag nog rensa lite hemma...
Vart sjutton är lammet förresten? har inte hört nåt från henne varken igår eller idag, hon lyser med sin frånvaro på MSN och har inte rört sin blogg... Hmm undrar vad som kan ha hänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback