Nu är Texasgubben i farten igen!

Eller åtminstone Tex.. han försöker och försöker och nu har äntligen lyckats ta sig ut i cyberspace på riktigt! Tex.blogg.se är adressen om ni vill se resultatet...

Så vad kommer onsdagen bjuda på i övrigt... Ska träffa min karriärcoach i eftermiddag, därefter tänkte jag nog träna lite för att avsluta med en underbar kväll hemma framför tvättmaskinerna! Åååå vad det är härligt att tvätta! Framförallt sen nån berättade för mig att man inte måste sitta framför tvättmaskinen och se hur den snurrar runt! Ett tag räknade jag varven på centrifugen, grymt jobbigt, fast jag insåg att om det stod att den skulle centrifugera 800 varv så kunde det lika gärna betyda 795, eller 812 varv... dåligt Cylinda! Var är Sverker när man behöver han!

Nu så, dags att sparka igång med att jobba nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback