Kär i hela världen..

Visst kan livet känns helt underbart ibland! Idag glider jag runt med ett fett leende på läpparna och känner mig kär i hela världen! Kan bero på solen, kan också bero på att jag i morse gjorde en tur till sätra med riskokaren för en liten förbesiktning på verkstaden.. 10 minuter ut, 45 minuter hem.. så mycket för att trafiken flyter bättre med trängselskatterna!

Förmodligen är anledningen att jag i morgon gör min "sista" hela arbetsdag på den lilla myndigheten där jag tillbringat mina senaste 5 år typ... nu är det ut i verkligheten som gäller, och vara ledig med full lön till i december.. och så lyser solen på en.. Och Slider, som i morse ville ställa in vår utgång ikväll är på igen.. jora,livet leker och det ska jag också göra..

Slider förresten, visst är det märkligt hur man skapar sig namn? Kommer ni ihåg slider? Nähä, men om jag säger så här då, kommer ni ihåg Maverick? Och Goose? Och Iceman? Just det, jag snackar Top Gun, alla gayfilmers gayfilm innan brokeback mountain dök upp på biograferna. Slider är för Iceman vad Goose är för Maverick! Killen som hänger med i planet som trevligt sällskap och säger roliga saker, och som är med och lirar volleyboll med bar överkropp men blir lämnad ensam kvar när hjälten ska dra iväg på dejt.. Slider är Icemans co-pilot, kartläsare och bombfällare.. eller nåt sånt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback