Känns som det kan ordna sig..

Var runt och svängde med riskokaren igår. Var tvungen att sticka hem till Johan och Petra och hämta upp mina skidor. Det var kaos i Hammarby sjöstad, slalomtävling och fullt med bilar, inte helt lätt att ta sig fram. Var tvungen att åka mot enkelriktat två gånger för att komma in på deras lilla gata. Galet!

Petra tyckte jag kunde börja jobba lite åt henne när jag går ner i arbetstid, här ramlar erbjudandena in! Jag får sälja på provision och ta fram en broschyr som de kan skicka ut till nya och befintliga kunder. Kan bli hur kul som helst!

På vägen hem svängde jag förbi Cathy och lämnade lite prylar hon ställt hos mig för några veckor sen, kvällen avslutades med lite packning. Grymt skönt at dra till fjälleni eftermiddag.

Apropå fjällen, Pernilla lär inte bli klar att åka förrän vid 14... nåja, gör inte så himla mycket, vi kommer ju upp ikväll åtminstone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback