Folk kommer hem!

Träffade Lammet och Olosf igår lite snabbt, Olosf har precis kommit tillbaka från 10 veckor i Thailand.. han såg brun ut och verkade haft det grymt nice! Blivit jagad av ladyboys och fått ett gäng trekanter föreslagna.... stort som räven sa!

Vi snackade om en tur ner till västkusten, som väl fortfarande är bästkusten va? till sommaren, kan bli soft, inga tält och mycket fest lär bli devisen. Det ska man nog klara av!  I närperspektivet snackade vi om utgång på lördag. Lär bli grymt skoj! och så kanske en kryssning till våren..

Hur grymt svårt är det att packa upp efter en skidresa? Igår pulade jag in skidorna och pjäxorna på sin plats under scenen bara föra att konstatera att ett par skidglasögon och dom varma handskarna inte kom med i pjäxbagen. Orkade jag slänga in grejerna då? nix pix, får ta det ikväll när jag kommer hem!

Apropå komma hem, ska träffa Lisa idag efter jobbet och fika, hon har precis kommit hem från en vecka i Österrike. Hon verkar nykär i en glad bayrare, och Lisa som aldrig i sitt liv kunnat tänka sig en tysk. Underliga äro kärlekens spår! :-)

Har precis dragit iväg ett mail till hardrock café där jag anmält mitt intresse som eventansvarig.. får se hur det går! Förhoppningsvis kan jag träffa dom nästa vecka nån gång!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa word up ang ladyboysen!
En ladyboy om dagen är bra för magen.
Två ladyboys om dagen gillas inte av lagen.
Tolv ladyboys på scooter är bra för allt!

2006-03-28 @ 14:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback