fem blev det..

Det blev fem öl med Mats igår. Vi hamnade på ett av sunkhaken neråt vasagatan. När ölen går på 24 spänn är det nästan tjänstefel att inte dricka några stycken. Eller hur? Mats nämde att om jag är sugen på att börja knäcka som konsult så kan jag fakturera genom hans firma. Himla skönt faktiskt eftersom det kan bli svårt att få A-kassa om man har egen firma.

Kom hem vid halvniorycket kissnödig sådär som man blir efter fem storkar, fan att öl är så grymt urindrivande! Tar ju bort lite a njutningen! Efter CSI snackade jag med Pernilla om hur vi ska lägga upp helgen. Vi drar till fjällen på onsdag, Pernilla har självklart inte tid att packa innan onsdag så vi drar nån gång vid två skulle jag gissa. Ska bli grymt skönt att åka skidor igen. Ryktet säger Sol till helgen också. En del afterski och party lär vi kunna hinna me med gissar jag. Det lär bli rätt så casual, vi handlar nånstans på vägen upp...

På jobbet nu, ännu en lam dag på den lilla myndigheten, chefen är på kurs hela dagen, så det lär bli lugnare än vanligt. Ska bli grymt skönt att börja avveckla mig själv om några veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback