Dagens låt... ?

Sitter och msnar med Christofer nere i Göteborg, han hävdar bestämt att man måste ha en dagens låt på en blogg för att sprida kultur till de mindre vetande... hans förslag var gamla Popsicle ikonen Andreas Mattsons låt "It´s easier to handle all your friends than to keep just one alive" den skulle förståss kunna platsa bara för den enormt långa låttiteln..

Den skivan som snurrar hos mig på jobbet just nu är dock DJ large och Petters "Mitt sjunde sinne" grymt bra skiva, favoriten är nog "en snut" med big fred... grymt tung i min värld!

Grymt vad det bloggas idag då, får se om jag hinner in igen drar till vemdalen om några timmar som sagt!



Kommentarer
Postat av: Christofer

Ahh pastorn, som icke-bloggare och nydumpad (eller om det kanske var ömsesidigt) så var det nice att mitt förslag TROTS den enormt långa låttitel hamnade på din blogg...Låten är ett lysande exempel på att konsten ibland efterapar livet.

2006-03-26 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback