Crazy frog tillbaks från fjällen!

bimbimbirriibimbimburrabuttabi... !

Sådärja, då är man tillbaka från fjällen! Gled upp ett snäpp på mognadsskalan däruppe och köpte en skidhjälm (vad ska jag med den till, jag ramlar ju aldrig). Konstaterade att mitt enda produktionsmedel har jag ju innanför pannbenet, så lika bra att skydda skallen!

Enda nackdelen, eller fördelen, är att jag med hjälm, och mina enormt smuffriga skidglasögon, ser ut som crazy frog i backen, om man nu kan tänka sig crazy frog i röd skidjacka förståss.

Annars bjöd fjällen på fantastiskta förutsättningar! Solen sken, det var -5, bra drag på after skin (även om bandet inte var världens bästa) och perfekt skidåkning!

Afterski bandet ja, det bestod av fyra killar, en lönnfet trummis, en slashkopia på gitarr, en big brother wannabe på bas och så en tvärhand hög indisk sångare... Pernilla jag var uppe med gled in en sväng på efterfest i deras stuga.... hon vände i dörren, skrattandes.. Det var nästan synd om dom när dom försökte leva upp till rockstjärnemyten!

Annars var det bra med folk ute, inte så mycket i backarna, och jag har fått köra riskokaren i 100 mil, kul som sjutton! Den drog 0.73 på vägen upp och 0.72 på vägen hem. Den är galet bensinsnål, på torsdag ska den iväg och förbesiktas, då får den väl någon form av dom. Att jag kört sönder den typ!

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback