Ska det vara sa?

Misstag!?
Inte bra, som man formodligen skulle sagt om det hant nagon annan. Nu ar vi markta, tror vi. Hur lange vet vi inte, ont lar det ha gjort, och fint blev det, tycker vi...

Skadan ar skedd nu atminstone, man kan ju alltid ha langarmat pa sig om man tycker att det ar skabbigt med tatueringar! Om det skiter sig riktigt kan jag ju alltid lagga till @bredband.net pa min arm, sa slipper man dela ut visitkort i tid och otid!

Ska jag vara arlig sa trodde jag inte man fick tatuera individer som inte kan ta vara pa sig sjalv...

Ikvall har vi bjudit in tva nya tjejer pa fordrink pa vart hotell, vi far se om det blir en lika fylleartade succe som gardagkvallen!


Kommentarer
Postat av: Not Tex

Aj aj! Jag ser hur det svider! Ska ta bort min Tex-tatuering snart också!

2006-06-27 @ 22:11:49
Postat av: Magnus

Komplettera med en snygg svankis också!

2006-06-29 @ 09:56:06
Postat av: Tulle

Revend? What? Vad betyder det?

2006-06-30 @ 01:51:32
Postat av: sotto voce

Fan vad festligt! Dom där känner jag ju igen!

2006-07-09 @ 18:54:47
Postat av: erica

förlåt för att vi aldrig dök upp på ert rum på förfest=)

2007-01-19 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback