Oavgjort!

Jag är grymt lättad över att ingen av mina kollegor gled förbi Royal Viking hotel igår eftermiddag och råkade kasta ett byråkratöga in genom fönstrena till lobbybaren. Då hade snacket kommit igång direkt att jag utnyttjar min lediga tid med att sitta och kröka från tidiga eftermiddagen!

Matchen igår, matchen matchen matchen, att dricka öl från 15.30 gjorde det inte enklare att fokusera på dom där snubbarna som lubbar runt och sparkar boll. Men kul var det! Olosf hade roddat in oss i en studentlokal på gärdet, fylld med ett tiotal soffor, 60-80 personer, projektor och duk! Gänget var lite svåstartade, men de som var där kan inte undgått att höra mina och Olosf glada tillrop på kvällens favorit! Teddy! Det är fan vad Teddy är Teddy som man kan säga!

Det oavgjorda resultatet firades på soapbar.. Inte helt fullt en tisdag i juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback