Informationssamhällets baksida

Har tidigare berättat om en del skumma SMS jag fått. Inatt fick jag ett till, och inte från ett ragg den här gången, utan från min sidekick TEX. Meddelandet som dök upp kvart i ett löd:

"Jag har knappt något batteri kvar och laddare har jag hos farsan! Ringer dig i morgon när jag kommer dit!"

Hur tolkar man det? Jag låg och sov sedan länge när jag fick meddelandet, och det hade inte fart iväg något sms från min telefon av typen "Batteristatus frågas, vart har du laddaren?" även om man kanske ska börja skicka såna sms ibland.

man kan ju tänka sig att samtalet kommer låta något så här när han ringer..
   -Pastorn
   -Tex här, mobilen är laddad
   -fan vad bra, gick det bra då? 
   -japp, ha en skön dag!
   -Hej då
   -Hej då!




Kommentarer
Postat av: Tex

Hahaha! Jag tänkte ju bara lite högt! Psykofarmaka.... wååååöööååå!

2006-06-25 @ 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback