In i lunken!

Skön dag.. hade tänkt hoppa in i riskokaren idag och dra iväg till kungens kurva eller nåt. Det blev dock ändrade planer när min fd kollega Hanna ringde och ville luncha. Så promenad in till stan, och sen lite shopping i gallerian innan apostlahästarna styrdes hemåt mot Kungsholmen igen, fick ett ryck och gled in och spontanklippte mig innan jag kom hem. Så nu var man fin till midsommar!

Midsommar ja, kommer bli grymt skoj hoppas jag, vi drar ut till lammets land utåt roslagen till. Nu har jag suttit nån timme och funderat på passande sånger för oss 7 som drar dit.. för sånger måste det finnas på en svensk midsommar. Så vad sägs om följande lineup förutom de mer traditionella, Ted Gärdestads " fånga en ängel" Elvis "In the Ghetto" (självklart, går inte att kompromissa där) Rainbows "Since you´ve been gone" och lite Harry Belafonte... Sådärja, nu vet ni det ni som ska med. Hem och öva nu! Ev så slänger jag in en och annan Ratata text när jag ändå håller på...

har konstaterat att jag verkligen förtjänat att vara ledig! Skönt.

Den här var förresten rätt skoj.. tydligen så det går till när Usama sätter ihop sina små hotvideos! (Tack magnus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback