4,2 mil är ju alltid 4,2 mil!

Stockholm 3 juni! Det Maraton, det är fullt med folk på stan. Något jag missade rätt grovt. Missade och missade förresten, på vägen hem till Danne som bjöd några från från vårt gamla killgäng på middag igårkväll, så kryssade jag förbi några eftersläntare på fleminggatan. Middagen var delikat, och sällskapet klassiskt. Johan och Peter hade fått ledigt från familjelivet, och Robban och jag hade lyckats slita oss från singellivets vedermödor! Efter att alla fått sig en dos av vår gemensamma cynism drog vi ner på stan och intog Plaza i gammal god stil! Jag var dock något seg efter oxfilén (eller om det var vinet) så jag gled hem redan efter någon timme eller två.

Lammet lär ha vart rejält på lyset igårkväll, när jag lämnade Plaza vid tvårycket drog jag iväg ett mess där jag kort och gott konstaterade, jag drar hem nu, Varpå lammet ringer upp, frågar vad jag gör, jag är på väg hem säger ja, jaha säger hon och lägger på.. När jag vaknade imorse hade hon ringt vid trerycket, och dessutom dragit iväg ett sms där hon frågade "vart är du". Såg i hennes blogg att hon ber om ursäkt till alla hon messade, ringde och träffade igår! Helt galet, nån som ska be om ursäkt till henne är D, fick ett skumt sms i morse från Lammet där hon var vilse i frehäll! Det är inte okej! Finns ingen anledning för mig att gå in på detaljer här, så ni får
läsa själva!

När ni läst vilka chockartade strypsexlekar Lammet ägnade sig åt inatt så förstår ni varför jag idag agerar moralisk support på söder! Så nu sitter vi sida vid sida, vid varsin dator och kommunicerar via MSN.. haha tidens tecken!

Ikväll lutar det åt en femkamp på grönan, och allt annat än en förkrossande förlust för pastorn är en senstation!

Ses vid hästarna!


Kommentarer
Postat av: linda

Åhhh jag känner mig så himla... strypt idag! JAg behöver grönan ikväll!

2006-06-04 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback