Och så slutet av veckan...

jag är ju för lustig, det förra inlägget, som var tänkt att bli en kort resume blev ju rätt långt och sträkte sig bara till onsdagen. Vad tänker jag på! Nåväl, igår då, efter att jag kört hem Fredhäll till Fredhäll så tog jag och Tex en sväng ut til Barkaby för att köpa skumpaglas till Nyår. 17 spänn för 6 glas på ikea medförde att vi investerad 119 bagis i glas. Kändes som ett rätt beslut att köra glas istället för plast när det är nyår och allt!

Därefter det sista jullklappshoppandet (!) innan jag drog ut till Hässelby för att fira årets andra julafton. Denna gång med hela familjen (eftersom jag har fyra systrar som alla har familjer så blev vi 17 personer om jag räknat rätt, och då saknades ändå en...)  Eftersom jag mest satt och snörvlade så begav jag mig hemåt efter att julklapparna blivit utdelade. Bums i säng för att sova sova sova!

När Tex ringde i vid elva i morse kände jag mig hyffsat fräsch! (peppar peppar) härligt! Ikväll ska Mattias firas ute på lessingen! Bara det att jag orkat plocka ner datorn i sängen, sparka igång den och blogga tre långa inlägg bevisar ju det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback