Kan det bli för mycket fest?

fan alltså, det är tisdag idag och jag borde nog ta och summera helgen. Fredag, först en sväng på anställningsintervju för ett jobb som skulle löpa december ut. Fick sen höra i måndags att de tänkte lösa uppdraget internt istället. På vägen hem så ringde Magnus och ville ses innan vi skulle träffa resten av grabbarna. Sagt och gjort, vi möttes upp och drog hem till mig för en öl innan vi gled bort till Lemon bar och träffade resten. Nån timme senare satt vi 15 grabbar på Winjas och fick oss en förelösning om ostar, ostar, ostar och ostar. Ett 30 tal ostar för att vara exakt. Ett tips om du ska käka ost och korvtallrik. Ät mat innan, visst, du kommer inte orka alla ostar, men att dra två vinare, käka ost så man spyr och sen gå ut och festa.... Man blir lätt lite vinglig på fötterna.

Efter osten så gled vi iväg till en riktig klassiker. Asken. Som faktiskt hade höjt sig en aning sen sist (som säkert var 2 år sen eller så). Nån gång under kvällen försvann typ grabbarna och lämnade mig kvar med två söta (tror jag) tjejer. Efter att jag liderligt (?) berättat för den ena att jag "Älskar ju henne" så tittade den andra liderligt på mig och sa "jag vill ju bara knulla dig". skumt, haha, åkte hem själv sen ändå. Men inte utan ett telefonnummer. (gissa vems jag fick)

Hade det inte varit för
Tex så hade jag inte kommit utanför lägenheten i lördags. Han tyckte dock att jag skulle rycka upp mig och hänga med på fest på Lessingen. Sagt och gjort, Texemeister dök upp hemma hos mig, vi tog en drink och sen en bulle bort till grannön. Fem tjejer, (SM, Fredhäll; Annika, Carro och ML) tex och jag kan inte bli fel. Grymt skön kväll blev det innan en del av oss drog vidare ner till East. Det första jag gjorde var att dra på toa, och det räckte för att jag skulle tappa bort mina partykompanjoner. Klockan började dock närma sig sängdags så det blev lite käk och en bulle hem.

Söndagen. Jo vad sjutton tror du efter att ha festat i tre dar. Söndagen blev en grym återhämtningsdag. Var så sugen på nåt onyttigt framåt kvällningen att jag ställde mig och gjorde blåbärsvåfflor vid niotiden.

Kommentarer
Postat av: fredhäll

Åh de där blåbärsvåfflorna var verkligen det bästa du kunde komma på ,tycker jag iaf

2006-12-05 @ 13:50:19
Postat av: Revend

Dom var grymt goda! Orkade inte ens leta fram ett recept så jag körde i lite ägg, lite mjöl, lite smör, lite salt, lite mjöl och så ett gäng djupfrysta blåbär och blandade ihop och dängde ner i våffeljärnet! Grymt smarrigt! Synd att man inte hade nån glass hemma att avnjuta dom med. Nu blev det lönnsirap och drottningsylt istället!

Postat av: fredhäll

gott ju!!!!!!!!!!:)

2006-12-05 @ 22:37:42
URL: http://mcloughlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback