Juldagar och tomma magar

63816-78Eftersom bloggpennan har varit borta under nästan en vecka så finns det en hel del att skriva om! För kompletteringar så rekommenderas några tittar på Tex, Fredhälls och S-Ms bloggar! Kolla gärna in min och Sara Mikaelas grymt sköna dans! Den finns även på Video nånstans i Tex filmarkiv!

Gänget till höger är vad man får när man bestämmer sig för att festa, och man länge tror att det bara blir jag och Tex. Hur gick det här till? Jo, jag chattade lite med lammet på förmiddagen, hon satte mig i kontakt med Lammets ständiga ragg Danne som hade en kompis från Gävle i stan. han behövde en förfest. Och eftersom Danne är en skön kille så bjöd jag in honom. Nu var vi fyra! Så fram till halvtio på kvällen tror vi att det faktiskt bara blir vi fyra. Då ringer Annika och undrar vart vi är, hon dyker upp med två tjejkompisar, sen ringer Hanna som dyker upp med en tjejkompis och slutligen så ringer Sara-Mikaela som dyker upp med en killkompis! Så från att ha varit 2 killar blev vi fyra killar och sju tjejer. Rätt så bra kan man tycka! Och festerna hos mig är som dom är. Alltid bra tryck på!

Efter att ha varit hos mig till rätt sent drog hela gänget vidare till vasastan och hem till nån snubbe som S-M kände som hade födelsedagsfest. Den festen var lite småseg med en massa skumma lirare av fjortismodell som irrade runt i lägenheten, så efter nån timme drog vi ner till White. Eftersom vi inte såg skymten av nån kö (det kan ha varit kö, men Fredhälls ICP mössa kan ha hjälpt oss att komma före den) så gled vi in och festade loss! Efter någon timme dök även Lammet med sällskap (ett otal vackra tjejer) koch Maria och Mia upp och spred glans över kvällen!

Nån gång på småtimmarna har jag för mig att jag kom hem också, eftersom det var långa köer på alla matställen så fick jag åka hem med tom mage.. något som straffade sig under tisdagen, men det var ju en annan dag så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback