är en orgasm bättre på krogen än hemma?

Måste nämna några ord om fredagen också! Självklart! Då blev det middag med Tengin och hans barndomskompisar på grisen och visslan i söderhallarna. Om ni någon gång blir erbjuden att sitta på deras "uteservering" avböj då vänligt men bestämt. Särskilt om det är efter att butikerna i söderhallarna har stängt. Som tur var så var sällskapet så trevligt att bristen på mysighetsfaktor inte gjorde så mycket.

Efter middagen så gled vi ut i söders nattliv, medan jag och Tengin slank in på Kellys för två öl och två shots som intogs på strax under 20 minuter gick resten av gänget till Underbara bar på östgötagatan. Har aldrig varit där förut, och jag blev positivt överraskad, mycket trevligt barhäng! Därefter tänkte vi oss (nu bara jag och Tengin) att möta upp Tex med damsällskap på Marie Laveau. Det stället var inte en lika positiv överraskning, och när Tex väl dök upp så var vi snabbt på väg bort från stället. Dock utan Tex som gärna hängde inne i deras rökrum diskuterandes Silikonbröst med kvällens partysällskap, Jenny.

Tengin och jag drog vidare till Månen.. som (som vanligt) inte var jättemycket att hänga i julgran. Jag höll dock på att bli uppraggad av två (mycket kurviga) negresser som gärna ville att jag skulle bjuda dom på orgasm.... Men eftersom jag har lite svårt för drinksnyltare så pratade jag glatt på om att det vore enklare om jag kunde fixa deras orgasmer hemma hos mig istället för i baren på BMB! Som tur var så fick Tengin ut mig därifrån innan det hände en olycka (Typ att jag köpt drinkar åt dom eller att jag fått spö...)

Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag pratar gärna vitt och brett kring polymerer uppbyggda av kisel, kol och syre... Det är så jag som gammal naturvetare ser på det!

Postat av: Revend

pratar vi om drinken nu?

2006-12-19 @ 15:23:14
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: Jakob

Nej, Silikon!

2006-12-19 @ 15:49:03
URL: http://tex.blogg.se
Postat av: El pastore

Jag trodde inte du gillade silikon!

2006-12-19 @ 16:32:40
URL: http://revgille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback