Verkar ju stört omöjligt...

... att inte hamna på fest en lördagkväll nuförtiden! Igår fann jag mig helt plötsligt hemma hos Olosf i Stadshagen! Kul som fan.. vi var ett gäng som drog vidare till Soap bar sen, och mötte upp Tex och Lammet. Lammet var grymt snygg igår, nästan så man smälte när man såg henne! Tyvärr bangade Slider ut i kön och drog till gamla stan för att träffa några polare. Och ja, slider, tror du gjorde ett felval! I Taxin in till stan konstaterar jag att jag haft lite kul med tjejen som Agges kompis Maria delar lägenhet. Varpå Monika rings upp... haha skumt värre!

Väl inne på soap visar det sig att lammet inte bara har med sig Suzy, utan också FCZ Tore.. ojojoj, den killen kan inte dansa, eller bjuda på sig själv på en nattklubb! Stackarn! Grymt kul i och för sig att ett gammalt strul till mig, Petra, har nobbat han så hårt på en finlandsbåt så killen nästan börja gråta, eller kul och kul, synd om han egentligen, men det är skoj att han dök upp med lammet! Haha! Tex var där med nåt skumt förortsgäng han tagit med sig från nån 25årsfest alldeles för långt från stan!

Idag blir det att dra ut till föräldrarna för att vara trevliga mot släkten.. Ska nog gå bra det med, solen skiner ju!



Kommentarer
Postat av: Olosfsfsfsf

Du det är nån som varit här hemma och kladdat på min vägg.. Tror jag måste skicka efter Klottersanering AB. Vart skickar jag räkningen?

2006-04-09 @ 22:12:51
Postat av: pastorn

Det är lugnt olosf! Det är redan clearat med Stockholmshem,eller som lasse på tekniska avdelningen sa när jag ringde och snacka med han tidigare idag:
-den väggen skulle ändå målas om,bra där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback