Ursäkta, visst har inte vi gått i samma klass?

Nä, förmodligen inte... Men det var gårdagkvällens raggningsreplik! Ni kan inte ana hur många inne på Soap som jag inte gått i samma klass med! Vilket ju inte är så konstigt med tanke på att jag drog upp medelåldern med 8 år typ!

Kvällen började med skön förfest hos mig med Tex, Lammet och Slider, komplett med sprit, sprit och drinkar! Tror vi drack sprit också! Som vanligt togs det bilder och  jag blev lurad att dra på mig djungelskjortan jag hade på Cathys och Vickans porrfest för typ fem år sen..

Raggningsreplikboken kom fram och alla fick en replik... Och att fråga folk om man inte har gått i samma klass är rätt skoj... speciellt folk som är 12 år yngre typ! En tjej blev nästan sur och frågade om jag verkligen trodde det... haha att vi inte gått i samma klass.. och sen frågade hon när jag gick ut... ;-) Gick ut vad? haha jag gick ut gymnasiet när hon började ettan... galet ju!

Olosf dök upp inne på soap också! så då var vi fullt gäng! ;-) Slider började ragga på en brud som hade kille, men verkade lyckas charma han också, Tex vred om Lammets nos så hon började blöda,  och jag gled runt och frågade folk om vi inte gått i samma klass.... Ni hör, knäpp kväll! Nåt av lammets ragg dök upp, varför håller hon sig till killar i fel division? Han var typ en sjua medan lammet självklart är en 12a!

När soap stängde drog vi vidare till blue moon... det är alltid tungt att glida in där vid halvfyra.. förstår inte att jag trots den sena timmen kunde hälla i mig tre öl eller så innan jag drog hem vid kvart i fem...

Det lär komma fler inlägg om gårdagkvällen! godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback