Tung dag igår!

Fy bubblan vilken stressig dag jag hade igår! jag håller ju på att avveckla mig själv på mitt befintliga jobb. Vilket just nu betyder att jag är där 15 timmar i veckan fram till 15 juni typ. 15 timmar har varit det jag egentligen arbetat förut, även om jag hängt här 40 timmar i veckan typ. Så igår jobbade jag på eftermiddan bara.. På förmiddagen däremot var jag på mitt nya jobb, eller jobb och jobb, jag ska hjälpa en polare som har en liten rekryteringsfirma med lite allt möjligt mot att jag får hänga med ut på säljbesök och lära mig att sälja. Där var jag på förmiddan igår... snacka om full dag, nu vet jag hur vanliga löneslavar har det! Som en otäck bonus hade vi styrelsemöte i min BRF igårkväll också, och till på köpet hemma hos mig, hann jag fixa fika till det då? Nä, skulle inte tro det!

Nåväl, nu börjar jag komma in i lunken igen, ska ut till föräldrarna i eftermiddag och fixa lite inför att de kommer hem från Turkiet i morgon. Sjuk grej det där förresten, Farsan som är i det närmaste blind drar iväg för att kolla solförmörkelse.. haha. Men coolt att dra iväg när man snart är 84! Sen vill han att det ska finnas skumpa och räkor hemma i kylen när dom kommer hem i morgon eftersom morsan fyller år! Romantiskt så det förslår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback