Solen har skinit idag! lovar!

Idag har jag sett solen, inte lämnat stockholms innerstad men sett SOOLLEEEEN! nån timme efter lunch idag så lös solen över nacka forum.. lyckliga nackabor!

Annars har dagen vart skön, jobbat på rekryteringsfirman idag, fixat och donat lite med några upphandlingar jag håller på med. Dom ska vara inne i början på maj, håll tummarna för att det går vägen! Och så ringde dom från gotlands turistförening,ska träffa dom på intervju för en informatörstjänst på måndag, kul, hade glömt bort att jag sökt jobbet.. men så är det i pastorns liv, han drömmer, söker, glömmer typ. Avslutade arbetsdan med två timmar karriärcoachning, nu börjar det bli knepigt eftersom jag nu ska börja fundera på vad sjutton jag vill göra till hösten. Hon blev lite putt när jag först i slutet av vår session berättade att jag på måndag ska på två intervjuver... två? Jo just det, ska på en intervju som ansvarig för en festvåning också.. låter inte som ett heltidsjobb i mina öron, men vem vet. Shit, jag vill ju ha sommarlov, får försöka styra upp så jag inte behöver jobba i sommar!

Slutligen, när jag kom hem idag så fixade jag min hoj, skönt, det vara egentligen bara pumpa däcken och fixa ena bromsen, nu är den så gott som ny, förutom att den är rätt dammig efter ännu en vinter i vårt lilla cykelförråd på gården. I morgon tänkte jag cykla ut till min syrra som bor ute i Hässelby Villastad om vädret är schysst. Annars blir det tunnelbanan. Tyvärr så är riskokaren redan där, utlånad till min andra syrra som är uppe från skåne... Men imorgon får jag tillbaka den! Härligt!

Nog dags att krypa ner i lådan och sova lite nu! I morgon börjar helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback