sliten!

Vilket grymt ös igår! Det droppade in grymt sköna lirare i min etta igår! Lammet hade med sig Elina, Kristin, Viktor och Carro, Olosf droppade in själv men inviterade Mange och Rikard och tex tog med sig sig själv!

Eftersom segheten är grym idag så blir det inte så mycket skrivet idag.... Vi kan säga så här, det var gott om glas och sprit framme inatt när jag kom hem.... Vi hamnade som vanligt på Soap, och blev välrepresentade på sthlmfinest också.. till och med en gruppbild fick de till! Bra jobbat! Tyvärr hängde inte Elina med in på Soap, tror hon fick sig en eller annan mjölkdrink för mycket hemma på scenen.... Har inte träffat henne tidigare, men Lammet har snackat om henne, och hon var en trevlig överraskning! Man hade nästan börjat trott att hon inte fanns.. att hon bara var en blogg i mängden! ;-)

Egentligen borde vi planerat vår roadtrip igår.. men där gick vi bet... Men va fan, då har vi ju en anledning att festa igen snart!






Kommentarer
Postat av: Elina

mmm, jag fick ju en och en annan drink, vilket resulterade i en REJÄL fylla. Men drinkarna var supergoda och det tackar jag för! Hade riktigt skoj igår och hoppas på att jag får träffa er snart igen! Ha en skön söndag, måna bakiskramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback