Skärtorsdag 06!

klockan är sent för att vara en torsdag, och jag sitter hemma hos Olosf! Promille(?)halten är hög för tillfället och Olosf tangentbord är snubbligt som mina fingrar!

Vilken dag! Skärtorsdagen 2006 bjöd på en del sköna grejer, min mobil var tokdöd i morse, och när den började funka (död och död, att försöka ringa på den gav meddelandet "tjänsten inte tillgänglig" vaddå inte tillgänglig, kan man inte ringa med den, vilken d-a tjänst är tillgänglig då? Hallå Vodafån!) När den vid elvarycket började funka fanns det ett gäng meddelanden på teflonsvararn!

Hoppade in i riskokaren, drog till systemet, prisextra, hämtade lite prylar på jobbet (den lilla myndigheten) plockade upp en kavaj från kemtvätten och parkerade bilen. Sen träffade jag Tex, drog en lunch vid tre, ut på stan, köpte skor (halva priset, coola sneakers, skön personal shopper fick jag också) sen ner på gamla brogatan, in på homeboy, köpte en t-shirt, skum som sjutton, men killen som gjort den var där, och nån gång när jag är nyktrare kan jag säkert beskriva vad allt på t-shirten betyder. Tex vill klippa sig, jag dissar, ner på vasagatan, vi ska till kungsholmen nu, vi ramlar in i nån outletstore mittemot Nordic light, dom har en snygg kavaj för 500 bagis. När jag ska betala säger killen i kassan att det är ett grymt bra pris på kavajen, det fanns en till, jag frågade vad jag får för skönt pris om jag köper båda dom som är kvar. Priset sjunker då från 500 för en till 800 för två. Jag gillar att vara två, köper två. 800 dom kostade typ 1200 styck från början. En bra affär är en bra affär.

Tex och jag drar till k-holmen, kollar affärer, köper inget, går och klipper oss. Min diss är glömd. Vi ser bra ut, jag kör hem Tex innan jag drar hem och softar lite....

Resten av kvällen får ni höra om i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback