Samtidigt på kliniken...

... Jag tog mig i kragen och gled in på SESAM city på sveavägen idag efter jobbet, dvs gick för att testa mig, jag brukar göra det ibland känns liksom säkrast så, och så kan man fylla på förrådet av såna där som man trär på.
När jag kommer in i väntrummet efter att ha registrerat mig och det är värsta stämningen där inne! Kändes som man avbröt värsta raggstämningen mellan den killen och den tjejen som satt där och småskoja om sina små projekt. På stereon dunkade man ut lugna favoriter, förmodligen för att kliniken ska få nya kunder inom några veckor... Vi satt där och väntade och drog skumma skämt om varför vi var där i några minuter innan det först blev snubbens tur och sen min. Skumt! men skoj! De som kom in under tiden jag satt där satt mest och såg generade ut.. haha! Grymt skön syn.

Tjejen som satt där gav ett tips på några sköna reklamfilmer som passande nog finns på kondom.nu.. såklart, kolla in dom
http://www.kondom.nu/trilogin/ alltid lär man sig nåt! Framförallt är det ju intressant att höra skillnaden på tjejens och killens versioner av natten.

Om man tänker efter så satt tjejen där när jag var klar också, hmm undrar om hon var anställd av kliniken för att roa oss i väntrummet? Och sprida skyddets visdom?

Det, mina vänner, lär vi aldrig få reda på, om vi inte skickar dit nån förståss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag fick asmycket kondomer på ett event igår! Du kan få lite av mig om det kniper, kom hem med ett tiotal! =)

2006-04-05 @ 20:57:34
Postat av: Pastorn

Fy fan vad bra! Vi kan ju åka runt och dela ut kondomer i sommar!? Och leka RFSU! Eller så lägger vi alla i en skål, gör hål i en, och sen delar vi ut dom till spelare!

2006-04-06 @ 09:52:29
Postat av: Linda

Jaaa låt oss sprida safe sex i sommar, vi åker i en mini-buss och delar ut kådisar till alla!!!!

2006-04-06 @ 10:03:56
Postat av: slider

funderar på om inte pastorn var på sesam i rent raggninssyfte...

2006-04-06 @ 13:39:21
Postat av: Tex

Såg de generade ut(tjejerna som skulle testa sig)... Det kan inte vara så att de kännt igen dig från något "tillfälle" men att du svept för många grumliga och blåa, så att du ej vill minnas?
Vill också passa på att instämma med Sliders inlägg...

Fram för ett säkert västkusten!!!

2006-04-06 @ 15:19:56
Postat av: linda

Haha Slider har absolut rätt, Pastorn gick dit för att samla in lite nummer till helgen om det skulle klinga tomt i telefonboken. Och Tex, låt os propagera för ett säkert västkusten!

2006-04-06 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback