Ojojoj.. vilken kväll!

Haha vilken galen kväll igår! Jag bloggade lite igår från Olosf lya så ni har ju redan koll på hur knäppt det var till en början! Det visade sig att Olosf polare Inger bodde i Färentuna, jag slänger snabbt fram ett, då känner du stina i konsum? Och visst gjorde hon det Färentuna är inte större än så. Stina, som jag tog körkort tillsammans med för ett år sen ringdes upp, väcktes, förvånades och skrattade lite pliktskyldigast efter det konstaterats att hon kände Inger med..

Från Olosf packade jag, tex, olosf och Tess in oss i en taxi och drog till Soap. Tror man vart där för mycket på sistone, jag börjar känna igen folket där nu! Skrämmande! Tex var full som en kastrull, såg ut att vara riktigt sådär tokfull, ungefär som Petter sjunger om i Hinka...fan vad skönt det är att bara bara va full! Utanför soap träffar vi en tjejkompis till Olosf, så när Tex och Tess hittat ner i tunnelbanan (dock ej mot samma adress) så glider vi in på soap igen vid halvtre tillsammas med Madde och Elisabeth som båda visade sig på k-holmen. White russians laget runt och sen stänger Soap, varpå jag, Olosf och Madde drar till White room (vitt tema ett tag där) och träffar LAMMET! Som läckert står och dansar på en avsats tillsammans med sitt ex och ett gäng flaskor Pommery! Vi dansar, lattjar, Rodde är där med sin tjej innan vi helt plötsligt vaknar upp och konstaterar att stället är typ folktomt. Eftersom klockan är halvfem och partynerverna dunkar så drar Olosf, jag, Madde, Rodde och Roddes tjej ner till Labbet.... Fast där går vi in i väggen... kvällen avslutas för mn och Olosfs del med en burgare med Mickedonkan och en promenad hem till kungsholmen.... Hemma 0600 mer eller mindre död..

Nä, nu är det långfredag! ska ut och ta en promenad och käka lunch med min gamla (nåja, vi är lika gamla) granne Jennifer, ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback