...och så fortsättningen

Sådärja, tillbaka från möte på stan! Nu börjar jag nyktra till, inte helt angenämt!

Som sagt, vi landade på Soap bar där Maria, Jenny och Anna satt och mös, efter ett tag så dök Tex kusse Danne upp, som var hemma från London. Danne som jag bara hört talas om ryktesvägen visade sig vara en riktig skojig prick! Vid tvåtiden var det dags att dra vidare, efter mycket om och men så hamnade vi på the lab, mer dricka, dans, toabesök (är det okej att hångla på toan Tex) mer dans, mer dricka... vid halvfem insåg jag att nu måste nog pastorn dra ner rullgardinen, delade taxi mot kungsholmen med Maria och Jenny, därefter i säng vid femtiden och sen upp två timmar senare..

Kom till jobbet vid halvnio idag... möte halvtio... fick precis ett sms från Tex.. han vaknade upp nånstans där han inte visste var han var.. fast det fick jag inte skriva, att killen drar på efterfest haha!

Ska ta det lite lungan idag innan jag ska träffa min karriärcoach vid tretiden i eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill veta vem Tex hånglade med på toan! Och vart han varknade upp nånstans dagen efter??? =D

2006-04-28 @ 08:56:33
Postat av: Jakob

Vem f-n är Tex? Hur kan man hångla på toaletten? Det måste vara en skröna! Linda, jag tror den där Tex är en bluff.

2006-04-28 @ 13:02:41
Postat av: Tex

Jag är samma person som Jakob fast hans alterego, och jag brukar hångla på krogtoaletter.

2006-04-28 @ 13:32:11
Postat av: Thommie

Okej, nu är jag inte riktigt med, hånglar Tex på krogtoaletter? Kan han inte klättra upp på sin egen toa hemma och hångla? Det blir ju fläckar på sitsen ju för fan!

2006-04-28 @ 13:44:10
Postat av: Jakob

Hallå, Hallå! Du Thommie, hånglar du på toan hemma får du flytta ut omedelbums!!! Hur kan du ens tänka tanken?

2006-04-28 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback