Mitt emellan fredag och valborg!

Vaknade i morse relativt pigg och utvilad efter bara en liten kortare utgång med jobbet igår. Så en timmes promenad innan frukost kändes som en bra idé! Grymt skönt, inte alltför varmt, och så hann jag slinka förbi och köpa lite frukost också.

Sen har dagen tillbringats på en stadstur med Tex. Mycket promenerande idag således! Har känts nyttigt!

Gårdagkvällen förresten, vi körde lite pub på jobbet (den lilla myndigheten) därefter käk och därpå nån timme på storstad. Storstad är inte direkt mitt favvoställe, så festen sparkade aldrig riktigt igång. Var hemma vid ett tiden...

Halvtvå ringde sen V, som jag har berättat om i ett tidigare inlägg här på bloggen, hon jag träffade förra veckan och inte hörde av sig sen... Nu ringde hon mitt i natten, på väg hem, och tyckte att det vore en bra idé att jag kom förbi henne (i sumpan) med en hamburgare.. Tjena mittbena sa jag.. Får se om hon hör av sig igen, eller om hon skäms grymt för att ringa mitt inatten...

Sådärja, ikväll blr det en sväng på söder, till att börja med.. sen hem och ladda inför i morgon.. ryktet snackar om valborg i morron ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback