idag var en bra dag...

Vilken skön dag pastorn har haft idag! Måndag, annandag påsk, solen sken, jag fick sova så länge jag ville, jag kollade saldot, som inte alls blivit så underminerat efter helgen och bestämde mig för att idag skulle vara en bra dag för some serious shopping connectat med en långpromenad...

På med hatten och ner på stan, köper ett par träningsbyxor på stadium, vidare runt bland elektronikbutikerna, fastnar för en Ipod Nano (givetvis svart), vidare ut på stan, stannar till i gallerian, köper några piketröjor och en hoodtröja (nån sa att dom var fruktansvärt ute, men stäm mig då!)  Knallar vidare ner mot söder, surfar in i lite sköna butiker med hattar och annat utan att lyckas hitta hatten med stort H (förutom den jag har på huvet, men behöver en lite somrigare nu till våren). Käkar lite thaikäk nere vid ringen innan jag träffar syrran och hennes familj på bondegatan. Därifrån drar vi ner till Hammarby sjöstad för lite fika hos Johan och Petra som precis som syrran har två barn... och eftersom min syrra bor i helsingborg, och Petra är därifrån tänkte jag sammaföra dom. Grymt trevligt, både Leo (3,5 år) och Pontus (2,5 år) slogs om Pastorns gunst. Det var lattja med klossar här, och lattja med trätåg här... skönt efter en påskhelg med bra mycket sprit inblandat.

Efter att ha kommit hem kom Tex förbi, vi snickelisnackade lite om ditten och datten, han fick sin rock och glasögon som han lämnade i lördags. Därefter kände jag mig stark, jag jag gör det ibland, så jag drog ut och sprang. Årets första joggingtur, kändes spontant och bra, fyra kilometer blev det. Ni som sett min vintermage på nära håll förstår att det var en bedrift! Nu fan ska det bli fler springturer i vår!

Nu sitter jag här med en kopp the, snackat lite med lammet på MSN, betstämt att DJ Daz var bästa låten hos mig i lördags, och mår allmänt gott...
 
Dagens låt 1
Eftersom dagen vart så soft så får Ice Cube och It was a good day vara dagens låt..
..nummer ett vill säga..
Dagens låt 2
Får vara DJ Daz  och Woah song... bara för att den kommer rulla hela roadtripen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ursäkta, jag tror bestämt du har GLÖMT den viktigaste låten av ALLA på Dagens låt!!!! :( United!!!!!

2006-04-18 @ 10:02:31
Postat av: Linda

MAYBE ONE DAY WE'LL BE UNITED
AND OUR LOVE WON'T BE DEVIDED

2006-04-18 @ 10:04:05
Postat av: Olosfsfsfsf

"bara för att den kommer rulla hela roadtripen...".. ehm.. hosthost.. Tex har faktiskt licens på att köra bil. Och i licensen står det att man får välja låt med. Och jag har så många bilder på min dator på Tex nu som han inte vill ska komma ut på nätet. Så jag räknar med att det är jag som är deejay i bilen i sommar.

2006-04-18 @ 13:28:56
Postat av: Pastorn

Shit, hade glömt Tex licens! Där blir det grymt svårt att kontra! Men om du jockar, kan inte du köra Dj Daz då? hela tiden?

Postat av: Lindy

Åh nu sitter man på kneget och längtar efter att få lyssna på United igen! Maybe one day...
JAg vet inte om jag vågar åka med Tex som bara har licens för att köra bil och starka solglasögon!!!

2006-04-18 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback