ett inlägg där jag berättar om saker som gör en glad

Jag har berättat om lördagen, och hur jag träffade en kille i gantslipover.. något som jag trodde var helt ute. I söndag när jag och Tex var ute och gick med Tex polare H och A så visade det sig att alla visste vem killen var. H bara visste, A hade haft sex med han (för fem år sen eller så) och Tex läste hans blogg. Och apropå det, här står jag och pratar med han i fem minuter, och tydligen satte jag avtryck Sånt är kul. Vilket för mig in på nästa roliga sak.

Var som sagt på några anställningsintervjuver idag, på Gotland City frågade en av dom som intervjuvade mig vad "social kompetens utöver det vanliga" som jag har skrivit i min CV betydde. Förmodligen betyder väl det att man koms ihåg dagen efter av någon man slösnackat lite med!

Nåt mer som är lite skoj är Joanna, i ystad (gissar jag) som gillar min blogg! Sånt är extra kul, trodde bara det var mina närmaste som orkade läsa allt dravel jag skriver! :-)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, Rätt! Joanna från Ystad (:


Gillar sättet du skriver på, ha en bra dag!

Postat av: TEX

Gillar sättet Joanna skriver smileys på! Annorlunda! Har nog aldrig sett det förut, men det är ju för den skull inte fel... Man läser ju faktiskt från vänster, så varför inte...

2006-04-25 @ 13:10:08
URL: http://tex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback