en dag kvar på racet!

Idag mår man som man förtjänar! Vilken  kväll igår! Dag två i tredagarsracet! Först förfest hos Tony sen utgång till Månen.. Alltså, det måste varit starka drinkar hemma hos Tony.. Helt plötsligt på blue moon gjorde stället själ för epitetet Kungsgatans finlandsbåt! Allt började gunga! Och inte hjälpte det att ta en till öl heller! På vägen ut så pratade jag med en tjej med alldeles för lite kläder på sig vars snubbe inte ville plocka ut hennes jacka. Fyllepastorn påpekade att hon borde göra slut och tog hennes nummer! Får se om jag följer upp det! Hon kanske lyder pastorns råd! kul isåfall!

Hos Tony såg jag till att den här bloggen är startsida på burken! Så Tony! när du läser det här! Tack för igår! klockren kväll! Och jag vill ha tillbaks USB minnet vid tillfälle!

Nu är det nog dags att dra sig tillbaka några timmar! Ikväll är det fest!

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback