El pastores trötta ben känns som ett sår - jojo

Med hjälp av min nya favoritradiostation gick eftermiddagen som en dans på den lilla myndigheten. Efter jobbet gled jag hemåt, och var så glad så jag inhandlade en skiva! Jo ni vet en sån där liten silvrig sak med musik på, tror dom kallas CD!

Och ännu gladare i hågen så deltog Pastorn sen i sitt eget lilla race kungsholmen runt.. till en början deltog jag i joggingklassen, men allt eftersom låtarna spelade förbi i min Ipod blev det först lunkaklassen för att sen avslutas stort i krypklassen den sista kilometern eller så.

Efter lite käk så är man stark igen, sitter och diggar min nyinköpta platta nu, Groove på svenska.. ska fan ta och utse en dagens låt från plattan stort dte eftersom ni inte får dagens låt till livs varje dag!

Dagens låt!
Helt klart Jojje Wadenius - Ett sår,

Ni som kommer på vilken låt som har samplat den vinner en drink! Kan säga så här mycket det är en svensk grupp som toksamplat den.. och dom är från Norra B typ.. om jag inte är helt ute och cyklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback