Dieselmannen!

Ni känner dieselmannen va? Killen som dyker upp i ens lägenhet när man kommit hem full från krogen, och som börjar med att växla alla hundralappar till 20 lappar och sen hälla diesel i munnen på en innan han drar igen. Jag har råkat ut för hans kompis, barskåpsmannen! Kommer precis tillbaks från en tur till köket (jora, det är LÅNGT min våning är 30 kvadrat) och tror fan i mig att det var ett tiotal flaskor framme på diskbänken! Tio flaskor på fyra personer, shit pommesfritt! Kommer ihåg att vi drack blåa shots och grumliga drinkar i och för sig.. Men att vi använt tio olika sorters sprit verkar ju knäppt ju! Således, barskåpsmannen måste ha varit på besök! 

 Annars har dagen tillbringats med Tex på capri för lunch, sen en kortare promenad för att komma hem igen typ... inga kaniner skymtades tyvärr....

Konstaterade igår att slider har hundraprocentig utdelning när han går ut med mig, åtminstone under mars! Det är grymt stort! Visst, man kan väl säga att jag misslyckades i torsdags när han fick med sig prins valiant på psykofarmaka hem, men även solen har fläckar!

Apropå fläckar, kolla in
Lammets blogg och läs om hennes framfusiga förslag till ett av hennes ragg.. glida fram till nån i baren och fråga om man ska hångla! stort stort stort! Och sen skäms hon för att hon fjortishånglar! 

 

Kommentarer
Postat av: Tex

Hallå där! Tog du en andra lunch på samma ställe med Slider efter att vi käkade på Capri??? Vad sa de söta servitriserna då??? Lite förvirrad eller???????????

2006-04-03 @ 09:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback