att dejta.. eller?

Har insett att det i huset där jag jobbar även jobbar en tjej som jag dejtade i höstas. Nu är huset grymt stort, 18 våningar och hur många som helst som jobbar här. Men varje gång jag kommer till jobbet så funderar jag på det, hur kommer det vara att träffa M, tänk om vi åker upp i hissen ihop, och jag inte känner igen henne? Hur som helst så tycker jag det är lite kul varje gång man åker upp med någon man inte känner i hissen och den stannar på våning tio. Där hon jobbar.. jaha, tänker pastorn då, där har vi en kollega till M... ;-)

Och apropå det här med män och kvinnor, och dejtande.... Har från säkra källor fått höra att det bästa för att sända seriösa signaler är att byta nummer med tjejen, inte försöka hångla upp henne på krogen och framförallt inte ta med henne hem. Sen ses man veckan efter på en mysig dejt, tar en fika eller en promenad eller så. Så i helgen var jag seriös, bytte nummer med en tjej i fredags och en i lördags. Tog till och med deras nummer, annars brukar jag ge ut mitt. Så slipper jag ha initiativet Tänkte att nu fan ska jag gå på dejt, solen skiner, vad kan gå fel. Så vad händer då?

1. jag hör av mig
2. Jag får ett svar 
3. Jag hör av mig igen, vad sägs om en fika i veckan
och sen då.. inte ett ljud... vad är det för fel på tjejer? Här har ni chansen att berätta vad jag gjorde för fel? Senast jag hörde av nån av tjejerna var i lördags (fredagstjejen) respektive söndags (lördagstjejen) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback